søndag 23. desember 2018

Nr. 394: En velsignet julehøytid og et riktig godt nytt år ønskes fra familien Berit og Jan Kåre Christensen her fra Hovedstaden!

Nr. 394:
En velsignet julehøytid og et riktig godt nytt år ønskes fra familien Berit og Jan Kåre Christensen her fra Hovedstaden!

Faktumet er at hat-Pastor Jan Aage Torp har vært som en blodhund imot meg med sin falske anmeldelse og løgner i Oslo tingrett.
Men hverken dommen eller «blodhundens» løgner har hatt noen som helst innvirkning på mitt arbeid og tjeneste for Herren. Hvorfor? Dommen imot meg har null betydning da den ikke er fra en Amerikansk rett. 

Ingen på nettet som egentlig bryr seg om HatPastor Jan Aage Torp, han er egentlig kun med og sprer ut budskapet om at skilsmisse og gjengifte er imot Guds ord med sine mange krumspring. Nå vet hele verden at narreapostel Jan Aage Torp er skilt og gjengiftet, om det er imot Guds eget ord.                                                                             
Det er faktisk nå i desember 1 år siden saken ble avsluttet mellom meg og hat-Pastoren da saken ble avvist i menneskerettighetsdomstolen i Strasbourg i Frankrike. Etter dette, har jeg kunnet skreve og talt mer uhindret enn noen gang av to grunner. For det første at dommen ikke er avsagt i USA. Og for det andre, de kan ikke dømme meg for samme sak to ganger, så nå er jeg «sikret» for all fremtid. Alt takket være narreapostel og hat-Pastor Jan Aage Torp.




I året som har gått, har vi fått til enormt mye, faktisk er mye av grunnen hat-Pastor Jan Aage Torp sin fiktive anmeldelse som ligger til grunn for dette. Det har gitt oss en stor mediedekning, mye større enn vi kunne ha drømt om.

Hvem er det som ikke vet at Jan Aage Torp er skilt og gjengiftet i hele Norge? For den saken skyld, over hele verden gjennom vår engelske blogg?
Jan Aage Torp har faktisk gjort dette med skilsmisse/gjengifte problematikken kjent over alt med sin famøse og fiktive anmeldelse av meg og den Himmelske blogg.

Dommen imot meg var et justismord, men den har null betydning egentlig da jeg skriver på en USA basert blogg som overhode ikke tar hensyn til en fiktiv dom hverken i Norge eller Saudi Arabia.

På mange måter kan en si at vi har gjort for mye ut av det hele da et år etter saken er avsluttet har dommen og saken imot meg og den Himmelske blogg null negativ innvirkning. Egentlig bare positiv da gjennom denne såkalte rettsprosessen imot meg og den Himmelske blogg har det blitt allment kjent at Guds ord er imot gjengifte for troende.

Det er i dag med en stor takk en ser tilbake på hva narreapostel Jan Aage Torp gjorde, for vi fikk inn utallige artikler i avisene rundt omkring. Der det sto rett ut at konflikten handlet ikke om noe annet enn at hat-Pastor Torp var skilt og gjengiftet. Med andre ord, gjennom denne falske apostel ble egentlig budskapet om gjengifte spredd til hver en avkrok i dette vidstrakte landet vi bor i, hallelujah!

Nå har vi lykkes med en god del andre ting, og tar med denne artikkelen som viser dette. Som en «Jule og Nyttårs-hilsen» til alle være støttespillere og forbedere som faktisk er en hel del!

Også de pengene dere har vært med å støtte er en stor takk til dere alle. Her er Kontonummeret for den som vil være med å gi:

85300502674

Det har vært som en «Gull-gruve» den motstanden vi har erfart og opplevd.
For gjennom dette er budskapet vi har og Gud har betrodd oss kommet ut som vi aldri kunne ha drømt og forutsett. Så det er faktisk gjennom motstand, løgner, forfølgelse og når den Onde larmer at budksapet om Jesu Kristus og Guds ord kommer frem og ut til en fortapt og døende verden.
Gud benytter seg av den Ondes raseri og hat, ikke minst det vi har sett gjennom hat-Pastor Jan Aage Torp og andre.

Ønsker alle våre lesere, støttepartnere og forbedre en Velsignet God Jul, og et riktig og overmåte Velsignet og rikt og Godt Nytt år!

Nr. 2288:

Faksmile over siden vår med nettadressen:




Gleden min er nå til å ta og føle på.


Nå er vi kommet nesten i mål med hensyn til bibeloversikt, bibelkommentarer og lydfil undervisning gjennom hele bibelen.

Akkurat nå holder jeg på med Johannes evangeliet, som ikke er ferdig.

Jeg har selv skrevet mange, bl.a. følgende:










Sluttkommentar:

Med nesten ingen ressurser, støtte og annerkjennelse av noen andre, så er det vi i den lille Smyrna Oslo menigheten som får til mest, best og størst!

Er ikke Gud stor? Er ikke Gud fantastisk og overveldende? Jo, i høyeste grad!
Nå er det bare å ta for seg av de fete og margfulle retter, Bone appetitt, god appetitt!
Jesaja 25. 6 Og Herren, hærskarenes Gud, skal på dette fjell gjøre et gjestebud for alle folk, et gjestebud med fete retter, et gjestebud med gammel vin, med fete, margfulle retter, med klaret gammel vin.

Ja, vi skal som nyfødte barn lengtes etter denne føden, nå har du den tilgjengelige i rikelige drag, her på våre nettsider på Smyrna Oslo under bibelkommentarer. Bedre og mer berikende enn dette finner du ikke på noen Norske nettsider, knapt på noen engelsk talende også, dette er stort.
Ja, enormt, alt tilgjengelige for at Guds folk skal bli istandsatt til all god gjerning, det er det som er målet, å gjøre disipler.

2 Tim. 2. Så bli da du, min sønn, sterk ved nåden i Kristus Jesus, 2 og det som du har hørt av mig i mange vidners nærvær, overgi det til trofaste mennesker som er duelige til også å lære andre!
21 Holder da nogen sig ren fra disse, da vil han være et kar til ære, helliget, nyttig for husbonden, rede til all god gjerning.

3. 16 Den hele Skrift er innblest av Gud av Gud og nyttig til lærdom, til overbevisning, til rettledning, til optuktelse i rettferdighet, 17 forat det Guds menneske kan være fullkommen, duelig til all god gjerning.

Jeg er nå gjennom mange år, 38 år som en troende blitt istandsatt og rede til all god gjerning, da jeg har vært en disippel av Herren. Nå er tiden kommet at det gjelder hele Guds menighet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nr. 411: Egentlig har narreapostel Jan Aage Torp tapt overfor meg på alle punkter, og jeg vunnet på samtlige punkter, hallelujah!

Nr. 411: Egentlig har narreapostel Jan Aage Torp tapt overfor meg på alle punkter, og jeg vunnet på samtlige punkter, hallelujah! ...