torsdag 14. desember 2017

Nr. 30: Evangelist og bønneleder Håkon Fagervik gjør som mange andre, tar skilte mannfolk ned til damer fra den tredje verden slik at de kan finne seg en ny kone selv om de har vært gift hjemme i Norge!

Nr. 30:
Evangelist og bønneleder Håkon Fagervik gjør som mange andre, tar skilte mannfolk ned til damer fra den tredje verden slik at de kan finne seg en ny kone selv om de har vært gift hjemme i Norge!


Illustrasjonsfoto av en Afrikans dame som dessverre skilte Norske menn utnytter og gifter seg på nytt med selv om de har vært gift i Norge. Dette er både synd, horeri og en form for moderne slaveri da vi her i Norge og den vestlige verden kan utnytte vår posisjon og fordeler til å skaffe oss det vi ønsker på alle områder i vårt liv. Selv sex og et nytt ekteskap, det er som det heter i ordtaket: «Det meste kan kjøpes for penger!»





Ønsker å ta opp et veldig viktig og vanskelig emne. Det er at gjerne litt eldre skilte kristne menn misjonærer og samtidig skaffer seg en ny kone ute i den tredje verden. Dette er også ubibelsk og de lever i hor etter skriftens lære.

1.) Jeg vet at Håkon Fagervik driver med hjelpearbeid nede i Filipinene, der vet jeg at skilte Norsk menn får reise ned med det utfallet at de gifter seg på nytt, selv om de har vært gift her hjemme i Norge. Ubibelsk, ekkelt og uanstendig er denne praksisen. Kommer ikke Gud å dømmer de kristne i Norge snart må han vekke Sodoma og Gomarra opp og be dem om unnskyldning. Vi har hatt evangeliet her i Norge i minst 1000 år, og hva er resultatet? Synden, umoralen og alt som er fra Satan får mer og mer feste og til slutt blir det «normalt» å leve i synd blant de troende her i Norge!

2.) Evangelist Jan Eriksen har vært gift både som ikke kristen og som kristen. Sist han var gift med ei Østlandsdame som jeg ikke ønsker å navngi av personlige grunner. Så ble han skilt i fra henne, reiste ut som «misjoner» i Europa og der traff han er ny dame i Østerrike som han nå lever med. Tror det er hans femte ekteskap, snakk om å boltre og leve i synd!

3.) Evangelisenteret fremste sanger Jostein Kirkens som er gift og skilt så mange ganger nå at en snart må ha en kuleramme for å følge med. Men plass for ham er det fremdeles i Evangelisenteret om Jesus, Paulus og alle av bibelens menn og kvinner advarte imot slike som bedragere, lurendreiere og horkarler. Kommer ikke Gud å dømmer de kristne i Norge snart må han vekke Sodoma og Gomarra opp og be dem om unnskyldning.

4.) Evangelist og bibellærer Ivar Helmersen satte også ekteskapet over styr. Reiser ned til Thailand for å finne seg ei ny dame, og kommer hjem til Norge der han i dag virker blant de frie venner, på Kanal 10, Gospel Channel og andre steder med et syndeliv.

Her er de to artiklene jeg har skrevet om ham: http://blog.janchristensen.net/2013/02/nr-562-forkynner-ivar-helmersen-pa.htmlhttp://blog.janchristensen.net/2012/06/nr-441-evangelist-og-bibellrer-ivar.html

5.) Pastor og TV grunder Jan Hanvold satte sitt ekteskap over styr og drev misjon i Østblokken der han traff ei ny dame som han endte i senga med og giftet seg med henne. Ble senere skilt fra henne før han giftet seg for tredje gang med Inger.

6.) Den nå avdøde Kenya Misjoner som jeg ikke kjenner noe særlig til skal ifølge Avisen Vårt Land ha barn i Norge og ny kone i Afrika som også se ut til å ha vært gift før da hun hadde tre barn. Er dette tilfelle så gjør det meg kvalm. Her fra hva avisen Vårt land skriver: En av de drepte innbruddstyvene var nevøen til den avdøde eksmannen til enken Anne Okech Kristensen. Søndag morgen kom Jan Kristensens sønn og flere av hans nærmeste venner og støttespillere fram til Kisumu i Kenya. Kristensen ble kvalt av innbruddstyver torsdag formiddag. Det som har skjedd er helt forferdelig og uvirkelig. Pappa reiste jo fra oss for bare ti dager siden, og da sto vi og snakket om at min sønn på 18 neste år skulle komme og bo hos ham i et halvt år, forteller sønnen Kenneth Kristensen Sloth (Sitat slutt). Han hadde familie i Norge, og ny i Afrika.

7.) Jeg ser at dette er et moderne form for slaveri der vi ale uansett i Norge er velsituerte og kan egentlig velge og vrake på et «sex-marked» som er «usynlig» tilstede og de frikirkelige ledere, misjonerer, pastorer, Evangelister og jeg vet ikke hva. De boltrer seg i sitt eget kjød og lever akkurat som de selv lystrer selv om de har vært gift hjemme i Norge. Horeri er det etter Guds ord det vi ser og dette blir fullt ut akseptert av store deler av kristen Norge, spesielt de frikirkelige menigheter som også er mest frafalne og er kommet lengst i sitt frafall!

8.) Punkt nr. åtte er bare enkelt, men ekstremt viktig. Et ekteskap om det er inngått i Afrika, Europa eller hvor det er inngått, så lenge det er offentlig. Er et ekteskap uansett. Disse som gifter seg først i Norge, blir skilt og finner seg ei ny i den tredje verden lever akkurat like mye i hor som om de var gift i Norge.

9.) Jeg skrev: «Kommer ikke Gud å dømmer de kristne i Norge snart må han vekke Sodoma og Gomarra opp og be dem om unnskyldning».

Frafallet i menigheten i Norge, spesielt de frikirkelige er kommet så langt at det er ikke i ferd med å bli mørkt, det er mørkt!

10.) Det trengs en mot-røst imot dette. Jeg tror at Smyrna Oslo og vi er en slik en, blant dessverre få andre. Da trenger vi at du støtter oss, våde ved å komme på våre møter, i forbønn og økonomisk. Her er vårt kontonummer:

Kontonummer i Posten: 0535 06 05845 Vær velsignet i den Herre Jesu Kristi Navn!

Sluttkommentar:


Hva mer skal vi si? Dette foregår, og når noen kommer tilbake fra den tredje verden med ny kone og også nye barn blir de innlemmet i menigheten med en gang. Hvor er den åndelige standarden? Hvor er det åndelige og moralske gangsynet? Disse har gått kjødet og Satans vei, som også andre gjengifte og homoseksuelle gjør. De skal ikke tilhøre menigheten, de lever i synd. Men dette blir nå allment akseptert. Hvor langt er vi på natt kommet? Gud er kvalm over de Norske kristne, spesielt de frikirkelige som pinse/karismatikerne er. Tenk slik som Håken Fagervik som ikke selv gjør dette, men tar med andre ditt ned for å kunne finne en ny. Eller andre, slik som Ivar Helmersen som finner seg ei ny ei i Thailand og tar henne med hjem til Norge. Eller som Rolf Erik Janøy som blir skilt her i Norge og reiser ned til Kenya for å få tilfredsstilt sine sexuelle og mannlige lyster, hvor langt er vi kommet spør jeg både meg selv og dere som leser dette? Jeg får motbør, spesielt blant de frikirkelige pinse/karismatiske kristne, men hvem angriper de da? Ikke meg, men Gud og Guds eget ord setter de seg selv til doms over. De går Satans ærend hvis de godtar gjengifte blant de troende om det er i Norge det skjer eller i utlandet. Et ekteskap er hellig for Gud uansett!

Jeg kjenner flere som har gjort dette som jeg ikke har nevnt. Før så fikk ikke pinse misjonerer og andre lov å gifte seg med en innfødt selv om de var enslige og de hadde lov å gifte seg. I dag er det motsatt blitt, en går fra en ytterlighet til en annen. Det er dette vi kaller for pendel svingingens lov. Døperen Johannes mistet både hode og livet når han påpekte at Kong Herodes ikke hadde lov å være gift med ei fraskilt, og det er ikke lov for noen fraskilte etter hva det nye testamente lærer å gifte seg på nytt som en kristen! Om det er i Norge eller den tredje verden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nr. 379: Jeg trenger ingen oppreisning og frikjennelse av Norsk eller Europeisk rett, da jeg vet at jeg er uskyldig «dømt», og er renset i Jesu blod, og har en fullkommen ren samvittighet!

Nr. 379: Jeg trenger ingen oppreisning og frikjennelse av Norsk eller Europeisk rett, da jeg vet at jeg er uskyldig «dømt», og er rens...