mandag 18. desember 2017

Nr. 111: Horkarlen og narreapostelen Jan Aage Torp opptrer som en «kristen-imperialist» der han skal sette standarden, men når en lever i hor så lever en i direkte strid med Guds ord!



Nr. 111:
Horkarlen og narreapostelen Jan Aage Torp opptrer som en «kristen-imperialist» der han skal sette standarden, men når en lever i hor så lever en i direkte strid med Guds ord!

Bilde av Jan Aage Torp, laget til av Kristin B. Bruun som Torp mener at jeg og henne er stalkere. Selv om jeg aldri noen gang har oppsøkt ham på noen som helst måte. Hvilken stalker er jeg da? Kun i Torps eget hode, og andre som har samme pragmatiske forhold til virkeligheten og sannheten!




Ser Jan Aage Torp brummer, skriker og oppfører seg meget merkverdige og kontrollerende på nettet den siste uken. Akkurat som en av de gamle Keiserne som har sin egen virkelighet av alle saker og som den eneste som har de rette meninger om egentlig alt. Men Torp har ikke lov å forkynne Guds ord, og han arbeider imot Gud og er en Satans tjener med å leve i synd. På toppen av det hele prøver han å innbille både seg selv og andre at han er en apostel.

Det at Torp er en offentlig person, gjør at han må tåle at mange vil mene noe om ham. Da si at dette er mengdemobbing er en slik «skivebom» at jeg vil kalle det å lyve!

At Torp nå mener at vi som er imot hans levesett skal ha psykiatrisk hjelp, så tror jeg han står først i den køen. Ingen som trenger det mer enn ham som eier ikke en millimeter av selvinnsikt i eget liv. Hadde han vært noenlunde i vater med seg selv og Herren, hadde han som den horkarlen han er trukket seg fra alt som har med «kristelig» arbeid da han overhode ikke lever opp til det kristne budskapet med selv å være oppadgiftet som en troende!
Det er en vemmelse og en vederstyggelighet for Gud å kalle seg selv apostel og pastor, og samtidig lever i hor! Det er på det nivået Torp er med sitt liv i dag!

Skriften sier:

Jeremias 30. 20 Og hans sønner skal være som i fordums tid, og hans menighet skal stå fast for mitt åsyn, og jeg vil hjemsøke alle dem som undertrykker ham. / 21 Og hans herlige skal være av hans egen ætt, og hans hersker utgå av hans midte, og jeg vil la ham komme nær, og han skal trede frem for mig; for hvem vil ellers våge sitt liv og komme mig nær? sier Herren.

For hvem vil ellers våge sitt liv og komme mig nær? sier Herren!

Når Jan Aage Torp er en åndelig rebell, lever i hor og gir seg ut for å være en apostel selv om han ikke er det. Hvilke krefter er det han leker med?
Det er nok bare et tidsspørsmål før ting skjer her hvis ikke mannen finner omvendelse. Gud er ikke til å leke med, for han aner ikke hvilke krefter han går imot med å holde på slik han gjør!

Gud har den fulle og hele kontrollen, derfor om Torp eller åndsmaktene herjer i ham slik de nå gjør. De nærmest fråder ut av ham med det kavet han nå holder på med, akkurat som Jan Hanvold. Disse to og alle andre som er oppadgiftet som troende og ønsker å være forkynnere er under Guds dom med sitt liv. De kan bekjenne så mye de vil, men det må en omvendelse til! Den mangler her!

Skrev for noen år siden en artikkel til Hanvold, hva han må gjøre som er oppadgiftet som en troende. Det samme gjelder Aina Lanton og Jan Aage Torp, de har den samme dom over seg som Hanvold med å leve i hor.

Legger ut den artikkelen som jeg skrev, som egentlig gjelder alle som er gjengiftet som troende, og i særdeleshet de som ønsker og vil være lærere og forkynnere! De skal en offentlig refse, at Torp kaller det for mobbing viser en frekkhet uten sidestykke. Mannen er åpenbart styrt av urene åndsmakter!

Se her:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nr. 2251: Det er ikke hets og sjikane å tro på at Gud tillater oppadgiftede forkynnere å være under Guds dom som horkarlene Jan Hanvold, Sten Sørensen, Jan Aage Torp, Jan Eriksen og flere som er oppadgiftede som kristne!

Nr. 2251: Det er ikke hets og sjikane å tro på at Gud tillater oppadgiftede forkynnere å være under Guds dom som horkarlene Jan Hanvol...